Buzz heeft eigen bar geopend in NYC! - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu Buzz heeft eigen bar geopend in NYC! - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu

Buzz heeft eigen bar geopend in NYC!

Door: Nico & Suus

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, Manhattan

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie leuke reacties! Kei leuk dat jullie allemaal zo met ons mee genieten.
@Marc: hotdog nog niet gegeten, wel een heerlijk broodje kip-gyros van een food truck!
@M&M: nee, geen zwerfhonden, alleen de baasjes ;-)

Gisteren waren we laat thuis, dus vandaag even de blog van gisteren.

Het was weer een heerlijke dag in NYC. Lekker warm (kon wel wat minder!).
We hebben de dag gestart met een fietstocht over de Brooklyn bridge heen en de Manhattan bridge terug. Wat een bijzondere ervaring om te doen. We verbaasden ons over de fietspaden die ze in die regio hebben aangelegd. Iets van de afgelopen 2 jaar, zo werd ons verteld bij de fietsverhuur. Onderweg werden we gepasseerd door een jongen op een twee meter hoge fiets....wow!
Om de koelte op te zoeken een overheerlijk ijsje gegeten bij the icecream factory, een happening op zich. Ze scheppen het ijs uit emmers, ziet er apart uit.

En....even een selfie gemaakt van 'onze' bar, kijk maar bij de foto's!

Daarna even op adem gekomen, heerlijk onder de airco, bij superdry en AC&F. Ook een ervaring op zich, super mooie winkels met hele behulpzame bediening. Helaas zijn de koffers nu veel zwaarder:-)

's Avonds een boottocht gemaakt op de Hudson, wat ongelooflijk mooie plaatjes opleverde, de skyline van Manhattan met ondergaande zon, en later nog in het donker met de lampjes aan. Het was heerlijk koel op de boot, een welkome afwisseling met de warmte in de stad.

En even het vrijheidsbeeld bewonderd, wat al zeker net zo'n mooie plaatjes opleverde.

Onderweg naar de boot zagen we bij onze bushalte een zwerver die onwel geworden was. Er kwamen 2 ambulances aan te pas om hem te helpen en mee te nemen. Het verschil tussen arm en rijk is groot hier. We hebben het maar goed!

Geniet mee, ga snel naar de foto's!

• 29 Juli 2015 - 15:41

Maurice :

Leuk om zo met jullie mee te leven !!! Eerste tomaat uit jullie kas smaakte prima. Vandaag onweer, harde wind en stortbuien in Veldhoven. Voorlopig hoef ik geen water te geven in de tuin. Sterkte met het afwisselen van inspannende indrukken opdoen en rusten !!!! Maurice

• 29 Juli 2015 - 15:58

Ivonne:

Een eigen bar,klinkt goed!

• 29 Juli 2015 - 20:24

Esther:

Hier nog geen last van de warmte hoor! Hopelijk overmorgen beter weer en daarna begint mijn vakantie :)
    Bijzondere ervaring op de fiets. Prachtig die skyline met lichies! Stuur maar een beetje warmte deze kant uit! Liefs Esther

• 30 Juli 2015 - 00:29

Marc:

Gaaf die avond foto's van de skyline! Indrukwekkende stad is het hè! En dan te bedenken dat die stad ooit van ons was!! New Amsterdam. De VOC vaarde in 1600 al over de Hudson, net als jullie nu. En eind 1600 hebben we het geruild met de Engelsen voor.... Suriname! Van ruilen komt...
    Tot zover deze geschiedenisles... haha.
    Strak plan om daar een bar te openen, hebben we weer een reden om naar NY te gaan :-)
    Geniet nog lekker van deze bijzondere stad. Hier gaan we ons langzaam voorbereiden op Zeelst kermis. Kan ook niet anders want we wonen op de kermis. Het weer gaat gelukkig omslaan. Prachtig weer tijdens de kermisdagen.
    Tot de volgende blog!
    Bye Bye

• 30 Juli 2015 - 18:24

M&M:

Zo een eigen bar , toe maar, lag volgens mij niet in de planning.
    Niet te zat dan maar..
    Groetjes m&m

• 30 Juli 2015 - 19:47

(o)ma:

Prachtige fotos, we smullen ervan en kijken zondag weer naar de rest die ongetwijfeld volgt. Genieten jullie maar van al die mooie en interessante dingen die je ziet en mee maakt. Groetjes en liefs van ons beiden.