Buzz goes live on times square :-) - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu Buzz goes live on times square :-) - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu

Buzz goes live on times square :-)

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Manhattan

Bedankt weer voor jullie leuke reacties!
Zo krijgen wij nog een beetje mee wat er in Veldhoven speelt: slecht weer, met goed weer op komst tijdens de kermis, en de eerste tomaten uit de kas schijnen lekker te zijn!

De dag maar eens relaxed begonnen met uitslapen en een uitgebreid ontbijt in het hotel. Heerlijk, het is immers vakantie.
Daarna maar weer eens de metro in.... het blijft verrassend wat je daar aantreft. Vandaag een hele schoolklas lieve zingende kindjes die handenklap spelletjes deden (ze bestaan echt:-) met opperhoofd. Voor de afwisseling best gezellig, beter als de mensen die proberen zichzelf af te sluiten van alle hectiek door de ogen te sluiten en alle bedelende zwervers.
Ons eerste doel was kaartjes halen voor de Rockefeller waar we in de avond op wilden gaan om foto's te maken van New York van bovenaf. Natuurlijk werden we weer afgeleid, er gebeurt hier zoveel interessants. Zo kwamen we tussendoor in een gigantisch filiaal van toys 'r us terecht. Wat een coole shop, dat werd een mega tussenstop! Er was een willy wonka snoepwinkel met de gekste snoepjes, een jurrasic park afdeling met levensechte brullende dino van twee meter hoog, overal vlogen drones en ufo's om je oren en reden auto's die je zelf in elkaar kon zetten en samenstellen door de snelste pit stop ever te scoren. We zijn nu een nerf pistool rijker en Mick heeft nu zijn eigen wubble bubble glow in the dark bal van 90 cm groot. Helemaal happy! Ligt alleen wel wat in de weg te glowen nu op de hotelkamer...
Tijd voor een pitstop op times square bij starbucks. Een heerlijk terrasje gevonden en daar zag ik al wachtende op de koele drankjes dat zich een mensen menigte vormde en dat er even later op werd ingezoomt door een camera waarna er een foto verscheen op een giga billboard midden op times square. De kids hebben even uitgevogeld welke plek we moesten hebben, waarna we allemaal even "ons moment of fame" hebben gepakt:-) Zie foto's, jammer dat er geen videos bij kunnen, die mogen jullie later "live" komen kijken.
Door naar madame Tussauds, een grote wens van Tessa. Ik ben met mdm Tussauds op de foto gegaan. Wat bleek tot mijn grote verbazing? Ze is nog kleiner als ik! Ik verwachte er niet veel van, maar moet eerlijk zeggen dat het veel leuker was als ik dacht. We gingen op de fiets met ET, maakten een selfie met Johnny Depp, zaten op de bekende bouwvakkersbalk met de family en klommen in het vrijheidsbeeld.
Na teveel selfies en een weinig gezonde maaltijd (sorry mam), gingen we naar het Rockefeller Centre. Daar mochten we in de lift en niet zomaar een...wow. Door een glazen plafond kreeg je mee hoe de lift in ongeveer 15 seconden 68 verdiepingen steeg, natuurlijk onder muzikale begeleiding om de spanning compleet te maken, erg cool!
Geweldig mooi om te zien hoe New York verandert van daglicht naar avondlicht en hoe de stad er by night uitziet met alle lichtjes aan.
Lots of love from NYC!

• 30 Juli 2015 - 06:06

Ivon:

Ha lieve mensen,

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    De kindjes in een mega speelgoedwinkel.....ze zullen hun ogen uitgekekeken hebben!
    Krijgen jullie over een paar weken jullie koffer dan nog wel dicht?
    Foto's van de amerikaanse madame tussaud, ben heel benieuwd!
    Goed nieuws hier, ik heb een vrijwilliger nu voor de laatste klussen kunnen regelen!
    Gisteren ging er iets fout met mijn reactie,bijna alle tekst weg..... Raar...
    Geniet lekker daar,en het gezond eten dat komt straks thuis wel weer.
    Eerst alle nieuwe indrukken lekker in je opnemen en super genieten van alles!
    Veel fun!

Ivonne

• 30 Juli 2015 - 07:49

Jackeline:

Wat super leuk! Hier iemand mega jaloers op de nerf!
    Wat een super ervaring.

• 30 Juli 2015 - 10:57

Marc:

Weer veel leuke ervaringen meegemaakt lees ik. Net ff anders dan Zeelst daar...
    Ik zie het verschil niet tussen Nico en Bruce Willis.... haha.
    Nog 2 dagen NY? En nog zóveel te zien... geniet ervan!