De eerste roadtrip is een feit! - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu De eerste roadtrip is een feit! - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu

De eerste roadtrip is een feit!

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Uitslapen.....heerlijk!

Daar waren we weer aan toe nu we gewend raken aan het tijdsverschil. Daarna ingepakt en op weg. De eerste stop waren de painted ladies, een aantal mooi gekleurde huizen gebouwd in victoriaanse stijl. Daarna door naar golden gate park. Heerlijke verse koffie en thee gekocht aan een tentje en vervolgens opgedronken aan een mooi aangelegd plein. Vervolgens een wandeling gemaakt rond een vijver. Vele foto's gemaakt daar, schitterende bomen en uitzichten bewondert. Weer chipmunks gevoerd ❤️

Daarna hebben we SF achter ons gelaten en zijn we begonnen aan onze eerste roadtrip op een zeven baans weg..yeah!
Onderweg gestopt bij een Walmart voor boodschappen. Nu in het bezit van een koelbox op wielen

• 05 Augustus 2015 - 18:50

M&M:

Nu veel goede reis mijlen dan maar

• 05 Augustus 2015 - 18:50

Ivonne:

Hoi Buzingkjes,

Jullie zijn lekker aan het vacantie houden en hebben volgens mij al heel wat Amerikaanse kilometers gemaakt fietsend, lopend en vliegend.
    Net even tijd om wat blogjes terug te lezen na een paar dagen opname.
    Pittig hoor,zo'n gevangenis, en je moet er niet zitten denk ik.
    Ziet er daar een stuk harder uit als onze relatieve hotelkamers in de PI's in Nederland.
    Kunnen jullie niet stiekem zo'n beestje voor mij meesmokkelen naar Nederland, een chip munck als huisdier lijkt me wel leuk,vrees dat jullie de douane niet meer voorbij komen ermee, doe toch maar niet.
    Het zijn wel schatjes.
    volgens mij hebben jullie veel geluk met het weer, zie zoveel korte broeken voorbij komen,
    Nico nog een bezoekje aan de Appel shop natuurlijk, wsch veel groter dan in Nederland.
    Wens jullie een super fijne tijd nog toe daar, en geniet er lekker van.
    Fijn ook dat Mick zo blij is met zijn plaatjes.

liefs,
    Ivonne