A day in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu A day in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu

A day in Vegas

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Laat in bed betekend uiteraard laat uit bed...heerlijk uitgeslapen vandaag. Een ontbijtje gemaakt en maar eens wat hotels en shows gaan bekijken. We begonnen bij Ceasar palace en zagen een Atlantis show. Met vuur en water werd het indrukwekkend uitgebeeld rondom een gigantisch zee aquarium.
Even sfeer proeven in de hotels is enorm leuk, ze zijn allen ontzettend sfeervol gebouwd. Ze zijn echt mega groot van binnen en om naar het volgende hotel te komen, neem je al gauw de auto. Al is het parkeren en zoeken naar een parkeerplaats ook alweer een sport op zich. Het is hier gigantisch heet overdag, ongeveer 40 graden. Meestal voelt het buiten, zowel 's ochtends als 's avonds, alsof je in de sauna komt waar een hete föhn doorheen blaast.
Daarna zijn we naar het Bellagio gegaan om de fontijnen show te zien.

In ieder hotel vinden we duizenden gokkasten, die tot mijn verbazing grotendeels meestal bezet zijn 24/7. Nico had gisteren helaas de pech dat het flink in zijn rug schoot en dat de spieren in zijn onderrug flink pijnlijk bleven. Helaas troffen we in dit hotel ook geen stevige bedden. Dit maakte het er niet beter op. Vandaag in het winkelcentrum troffen we een stand met sportmassage (kon natuurlijk niet aan jou tippen, marc:-) en daar is nico een kwartier flink onder handen genomen. Nog ff lekker geluncht bij starbucks.

Wat doe je als je overhit thuiskomt? Uiteraard zwemmen! Het zwembad is zo groot dat je elkaar makkelijk kwijt kan raken. Je noemt er je kamer nummer en krijgt daar je handdoeken die je na gebruik in containers gooit, handig! Raak je verslaafd aan Vegas dan krijg je meer luxe. Zo kun je hier een parasol krijgen en icebucket aan je zwembadbed met matras erop voor extra comfort. Alles is hier gericht op klantenbinding. Zelfs de inchecklijn maakt al onderscheid tussen klanten die voor het eerst komen. premium members, silver or gold members. Alles om mensen maar terug te laten komen.

Vanavond gegeten bij het food court van het luxor hotel. Dat is een pyramide waar een giga sfinx buiten de wacht houdt. Als je door alle hiërogliefen en gokhallen heen bent, tref je sfeervolle straatjes waar je heerlijk kunt vertoeven en kunt eten. Vanavond aten we gevarieerd, hotdog, kipburger, ribbelfriet en Aziatische kipsalade. We zijn inmiddels gaan delen zodat iedereen vitamines binnen krijgt en het kiezen makkelijker wordt:-)
Erna zijn we met de auto naar het Mirage hotel gegaan. Daar was buiten een show van een uitbarstende vulkaan. Met enorme vlammen, licht en geluid werd dit buiten het hotel aan het water gepresenteerd aan toeristen. Superleuk!
Daarna doorgewandeld naar het venetian hotel, omgeven door grachten en sfeervolle lampjes, waar de toeristen in gondels doorheen varen, geholpen door zingende gondeliers.
Moe maar voldaan zijn we terug gekeerd naar ons hotel waar we nog een ijsje gingen eten bij mac donalds. Nico had een dollar in een automaat gegooid en van onze winst van maar liefst 7 dollar hebben we een klein ijsje genomen:-)

Voor de mensen die ik nog steeds niet heb gebeld, ik ben jullie niet vergeten maar het tijdsverschil maakt het zo lastig:-) Gelukkig kan appen wel:-)

• 11 Augustus 2015 - 10:58

(o)ma:

Voel je niet bezwaard, dat appen gaat ook prima.
    Raak maar niet echt verslaafd aan Las Vegas, want ik wil jullie echt gauw weer terug zien.
    Heb nog maar een fijne tijd daar.
    Dikke knuffel voor jullie allen.

• 11 Augustus 2015 - 22:08

M&M:

Hallooooo. Ja Las Vegas maakt je een ervaring rijker en een illusie armer. Des al niet te min een bijzondere en mooie stad , zeker 's avonds!
    Groetjes M&M

• 11 Augustus 2015 - 22:57

Esther:

Wat gezellig om je zo ver weg toch even zo dichtbij gesproken te hebben! Tussen jullie ijsjes en mijn ontbijt door. Wij genoten vandaag in Amsterdam waar we een klasgenootje van Juma tegen kwamen met haar familie. Rondvaart gemaakt, gekke mutsen gepast en lekker sushi gegeten.
    Bij jullie ziet het zwembad (maar ook de rest) er zeker wel super de luxe uit! Gewoon lekker van genieten zo lang het duurt. Niek: beterschap met je rug!
    Liefs Esther