Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Familie Buzing - WaarBenJij.nu

Lake Tahoe

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Augustus 2015 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Het uitslapen bevalt goed nu we met z'n vieren lang slapen, dat houden we er ff in!
De dag gestart met ontbijt, hier verzorgd door het hotel. Het bestaat uit yoghurt met flakes, jam en honing en halve bagels die in de toaster kunnen. Niet uitgebreid maar zo voor een dagje toch best smakelijk vonden we. Erna ingepakt en op weg gegaan naar lake Tahoe. Wauw, wat een mooie plek is dat! Superblauw water en overal hele hoge dennenbomen en rotsen eromheen.
Het eerste uur heb ik alleen maar van het uitzicht zitten te genieten, zo mooi is het overal. Daarna raakten we allemaal in de relax stand en vlogen de uurtjes om daar tussen de bomen. We hebben nog even organic ice geprobeerd daar. Een grote ijscoupe met ijsschaafsel waar een biologisch sap over gaat. Heerlijk!
We zagen er een meeuw die in een vislijn had gehapt. De nepvis hing van zijn snavel tot boven zijn oog, zo sneu. Maar hij durfde ook niet dichtbij genoeg te komen om geholpen te kunnen worden.
Wat ook super was vandaag waren alle koele drankjes en fruit etc. die we konden nemen uit onze koelbox op wielen. 's ochtends tap ik hem voor een kwart vol met ijs in het hotel en de hele dag hebben we koele drankjes bij de hand, ideaal op de doortocht die nu start.

Daarna hebben we vast een national parc pas gehaald want morgen start de route langs de nationale parken. En vervolgens zijn de kids gaan zwemmen en papa en mama de was gaan doen:-(

Vanavond gaan we heerlijk eten bij de lokale supermarkt...haha. Er zit een food corner bij met een overheerlijk buffet waar je voor 8 dollar per pond kunt opscheppen wat je lekker vind aan salades, vers fruit, nasi bami, vleesgerechten etc. Daar is voor ieder wat wils te vinden. Het dorpje hier is idyllisch maar klein, weinig keuze verder en aangezien we op de hotelkamer alleen een magnetron hebben, maar naar de supermarkt!

Daarna gaan we naar Nevada Beach waar je volgens de reisgidsen een geweldige zonsondergang kunt beleven. Ik ben benieuwd...

• 06 Augustus 2015 - 07:58

Ivonne:

Ziet er super gaaf uit.
    Word stiekem een beetje jaloers

• 06 Augustus 2015 - 08:03

Ivonne:

Geen idee waardoor het komt.
    Ipad vreet weer een deel van mijn reactie op.
    Gebeurde al een keer eerder.
    Fijn dat jullie zo genieten daar.
    Super foto's weer.
    Volgens mij komen jullie straks alle 4 donker bruin terug met al die zon
    Dat ijs ziet er zalig uit.
    echt een super bijzondere reis en zo leuk de blogjes te volgen.
    Heb het goed. Xx

• 06 Augustus 2015 - 09:52

(o)ma:

Jongens toch, wat geniet ik van jullie reisverslagen, ik beleef het bijna mee.Mooie foto's, gezellige app-jes. Dank jullie wel.
    A.U.B. doorgaan met het fijn hebben .Gr. papa en mama.

• 06 Augustus 2015 - 12:23

Marc:

Ha Amerikareizigers,
    Mooie natuur daar zeg bij Lake Tahoe! Dè weekend bestemming voor de bewoners uit SF. Fijn om weer in de natuur te zijn na twee van die grote wereldsteden.
    Mooi groen ook rond het meer, de rest van Nevada is vooral ruig en weinig groen. Ook weer heel apart lijkt mij.
    Eten bij de supermarkt haha. The American way.
    Gelukkig ook geen last van bosbranden daar. Zonde toch die vele branden in Californië.
    Enjoy!
    Ciao, Marc

• 06 Augustus 2015 - 21:56

Esther:

Gezellig hoor jullie dagelijkse reisverslagen. Dat wordt afkicken als jullie straks weer thuis zijn. Ik kijk er steeds weer naar uit wat jullie nu weer beleven. Ziet er prachtig uit en ijs om van te smullen!
    Wij hadden hier vandaag ook prachtig weer. Lekker rustig aan gedaan met de kids in het zwembad en even naar de kermis geweest. Ook genieten!